STAMPCROO

STAMPCROOSTAMPCROO to aplikacja ułatwiająca podpisywanie umów oraz oświadczeń.
Podpisuj wszystkie dokumenty bez potrzeby drukowania i noszenia ze sobą aktualnych wzorów oraz pieczątek. Buduj bazę Klientów, przeglądaj i kontroluj terminy wygaśnięcia umów. Zarządzaj wzorami pieczątek oraz dokumentów z jednego miejsca dla wszystkich użytkowników Twojej firmy.

Jesteś zainteresowany powyższym produktem - zapraszamy do kontaktu


Aplikacja dostępna dla Klienta na platformy:

Jak to działa?

Szczegóły

STAMPCROO to aplikacja ułatwiająca podpisywanie umów oraz oświadczeń drogą elektroniczną. Aplikacja umożliwia podpisywanie umów, zarówno od strony Klienta jak i Właściciela. System zarządzania umożliwia pełną kontrolę nad procesem akceptacyjnym każdej umowy z osobna. Aplikacja umożliwia automatyczne wypełnianie pól w czasie spotkania, a system kontroli ważności umowy przypomina o terminach wygasających umów. Rozbudowany moduł zarządzania Klientami, pozwala tworzyć ich bazę oraz szybko wyszukiwać historycznie podpisane umowy. Kontroluj podpisywanie dokumentów w imieniu firmy na podstawie wewnętrznych uprawnień i struktury.

Jesteś zainteresowany powyższym produktem - zapraszamy do kontaktu

Funkcje systemu STAMPCROO

Panel Administracyjny

  • Definiowanie i zarządzanie danymi kontrahentów
  • Definiowanie schematu podpisów na podstawie struktury firmy oraz wewnętrznych ograniczeń (np. wysokość kwoty umowy)
  • Zarządzanie bazą kontrahentów
  • Definiowanie template umów (oświadczeń, zgód, umów dwu i trójstronnych)
  • Możliwość zbierania zgód dotyczących przetwarzania danych
  • Dynamiczna konfiguracja ścieżek akceptacji i podpisywania umów
  • Generowanie elektronicznej wersji umowy na podstawie wgrane pliku PDF
  • Definiowanie miejsc podpisów oraz pieczątek, parafek i danych kontrahenta na umowie
  • Tworzenie bazy podpisów, pieczątek oraz parafek
  • Komunikacja z Klientem zewnętrznym
  • Wysyłka umowy poprzez generowanie tokenów omów
  • Dynamiczna konfiguracja struktury firmy
  • Podgląd procesu akceptacji umów
  • Podgląd umów, historii oraz treści konsultacji pracowników firmy dotyczących danej umowy

Konto pracownika (przedstawiciela)

  • Wybór i inicjowanie umowy (generowanie tokenów umów)
  • Podgląd statusu umów oraz ich historii
  • Przeglądanie listy kontrahentów
  • Możliwość składania podpisów przez przedstawiciela oraz kontrahenta przy wykorzystaniu tabletu
  • Możliwość wklejania pieczątek (na podstawie zrobionych zdjęć lub bazy pieczątek firmy)

Konto pracownika (prawnik)

  • Konsultacja umów z innymi pracownikami w strukturze firmy
  • Akceptacja finalnych wersji umowy i udostępnianie ich do dalszej akceptacji / użytkowania

Bezpieczeństwo

  • Utrzymanie aplikacji na serwerach w dedykowanej kolokacji lub w wewnętrznej strukturze sieciowej Klienta
  • Zabezpieczenie transmisji danych poprzez protokół HTTPS
  • Indywidualny adres i nazwa aplikacji
  • Weryfikacja uprawnień zalogowanych użytkowników
  • Środowisko testowe
  • Wsparcie techniczne zgodne wymaganiami Klienta


Jesteś zainteresowany powyższym produktem - zapraszamy do kontaktu

24/7 Support

W ramach zakupu aplikacji zapewniamy support dedykowanego opiekuna Klienta.

Pełna kontrola

Pełna kontrola nad procesem podpisywania umów

Łatwa kastomizacja

Dzięki modułowej strukturze aplikacja może zostać dostosowana do wymagań Klienta.

* Wszystkie nasze aplikacje mogą zostać dostosowane do indywidualnych wymagań Klienta oraz procesów jakie zachodzą w jego firmie.